Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Leds4life streeft naar absolute tevredenheid. Mocht je een klacht hebben dan zullen wij er ook alles aan doen om deze klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast staan wij open voor verbeteringen en vernieuwingen.

Je kunt de klacht zowel via mail als telefonisch indienen. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

Online
Je kunt de klacht indienen door een email te sturen naar info@leds4life.nl met daarin de omschrijving van de klacht.


Telefonisch 

053-7113600

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@leds4life.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Leds4life gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies